Această pagină folosește cookies. Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii despre Politica Cookie

De acord

Aţi uitat parola?

Ați uitat parola?
Introduceți adresa de e-mail a contului și primiți un link pentru a reseta parola.

Eroare date!

Înapoi la autentificare

Închide
7 instrumente eficiente de creștere a vânzărilor pe timp de criză - Expo.md

NOUTĂŢI

7 instrumente eficiente de creștere a vânzărilor pe timp de criză

  • 26.06.2021  Adăugat de: NarimSoft SRL
  • Într-o perioadă în care suntem forțați să ne resetăm toate coordonatele vieții, avem nevoie mai mult ca oricând ca afacerea noastră să rămână în continuare vizibilă, să ne creștem și consolidăm popularitatea, astfel încât să ne apropiem tot mai mult de clienții noștri și de nevoile lor.

    Ieșirea din criză impune o creștere a vânzărilor, iar acum, mai mult ca niciodată, ne-am convins că mediul online a devenit cea mai eficientă metodă pentru o creștere sustenabilă a afacerii prin găsirea de noi clienți și adaptarea activității noastre la situația specifică în care ne aflăm cu toții.

    Cum să eficientizăm procesul de căutare a noilor clienți?

    Pentru aceasta putem folosi instrumentele de marketing online, care ne ajută să explorăm un număr mare de potențiali clienți, într-o perioadă relativ scurtă.

    Marketingul online are efect pe termen lung. Virusul va trece, totul va reveni la normal, iar tu vei avea o perioadă în care lumea te va da uitării. Tocmai de aceea este important să rămâi în mintea consumatorilor.

    Ce metode de promovare online s-au dovedit a fi eficiente în ultimele luni de pandemie?

    Firesc, totul ține de specificul activității companiei pe care o conduci și presupune o strategie solidă, gândită și bine pusă la punct chiar din capul locului, asta pentru a alege cea mai potrivită metodă de obținere a noilor clienți.

    Vă prezentăm mai jos, cele mai eficiente și accesibile metode de promovare online, care vă pot servi în diversele etape de creștere a vânzărilor online:

    1. Fii mai activ pe rețelele de socializare și oferă informații utile potențialilor clienți, adaptând ad-urile și comunicarea din online cerințelor actuale.

    Promovează compania, produsele și serviciile prin oferirea de conținut calitativ pe social media (Facebook, Instagram, Linkedin, ș.a.). Acest lucru poate fi făcut gratuit sau cu plată, folosind instrumentele CPC (Pay per Click), CPM (cost per o mie de vizualizări) sau plata per conversii.

    Păstrează legătura cât mai strânsă cu audiența ta și scoate în față produsele sau serviciile care ar prinde cel mai mult în perioada asta, prin postări originale și interactive.

    Informează constant audiența despre noutățile companiei, promoțiile, beneficiile. Un lucru la fel de important, adaptează mesajele pe care le comunici, la noua realitate. Pastrează un stil al comunicării pozitiv, chiar dacă perioada e provocatoare, empatizează cu audiența. E important să știe că și tu duci aceeași luptă ca și ei.

    2. Promovare în rețeaua Google.

    Folosiți instrumentele gratuite de indexare a afacerii Google My Business și optimizarea pentru Google Maps.

    Campanii Google Search - setați temeni cât mai exacți pentru a ajunge la grupul țintă dorit.
    Publicitate prin banere display pe canale bine definite (site-uri pe nișe specifice, selectate manual).
    Promovare la costuri minime pe canalul de Youtube.
    Retargetare – publicitate țintă către persoanele care deja v-au vizitat site-ul și paginile de social media, sau au făcut o acțiune specifică pe site (vizitarea unor pagini-cheie care indică interesul vizitatorului față de un produs sau serviciu specific).

    3. Promovare gratuită sau cu plată pe directorii și platforme B2B și B2C dedicate businessului. Profită de ecosistemul digital de agregatoare și platforme prin care poți atrage noi clienți.

    În acest sens, dacă încă nu v-ați înregistrat,vă îndemnăm să înscrieți Gratuit compania pe platforma BIZEXPO.RO / EXPO.MD - Prima expoziție online a companiilor din România și Republica Moldova, un proiect ce vine să sprijine afacerile locale în perioada de criză. Înregistrarea companiei pe site este gratuită, la fel și plasarea unui număr de 10 de produse, servicii sau oferte speciale, cât și publicarea a 5 noutăți gratuite pe parcursul anului.

    4. Menține legătura cu clienții existenți prin newslettere

    Fie că dorești să îi informezi despre activitatea business-ului, fie că dorești să le mulțumești pentru susținerea industriei în această perioadă de criză, vrei să îi răsplătești sau să îi asiguri de bunele condiții, aceasta este o modalitate bună de a le reaminti că ești încă activ.

    5. Oferă beneficii, reduceri sau pachete promoționale pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei vechi.

    Dezvoltă landing page-uri cu selecții de produse potrivite în acest context. Adaugă produsele pe care le vezi deja în back-end că se vând foarte bine.

    6. Parteneriate cu influencerii și programe de affiliate marketing.

    7. SEO - un instrument eficient pe termen lung.

    Cunoaștem cu toții că optimizarea site-ului este un serviciu care te ajută pe termen lung, iar acum e imperios de necesar să “rankezi” pe cele mai populare subiecte.

    Optimizarea conținutului site-ului din punct de vedere SEO, publicând conținut calitativ și original printr-un proces de copywriting și content management profesionist, va crește raitingul site-ului dvs pe principalele motoare de căutare.
    Publicarea articolelor pe site-uri de știri, bloguri, site-uri de nișă cu backlink-uri către site-ul dvs, dar și optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pe internet, adaptivitatea conținutului pentru toate device-urile, etc. sunt factori cheie în poziționarea de top a site-ului companiei pe internet.

    Toate acestea vă sună cunoscut, dar întâmpinați dificultăți la traducerea lor în practică? Aveți nevoie de promovare în online, dar nu știți cu ce să începeți?

    Vom fi bucuroși să vă ajutăm la stabilirea unei strategii de creștere a vânzărilor pe segmentul dvs. de activitate.

    Dacă vă gândiți să vă îmbunătățiți site-ul, vă doriți un redesign, rebranding sau dezvoltarea unui nou website, putem porni în explorarea tuturor acestor oportunități împreună!

    Suntem o agenție de web developement și digital marketing cu o experiență de peste 14 ani și vă putem veni în ajutor cu o gamă variată de servicii digitale.

    Pentru orice întrebări, nu ezitați să ne contactați:


    E-mail: info@narimsoft.com
    www.narimsoft.com

      Share