Această pagină folosește cookies. Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii despre
Politica Cookie
Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului este o organizatie necomerciala, constituita prin asocierea persoanelor juridice, a caror activitate este legata de industria de media si publicitate.
Misiune: Asociatia este constituita in scopul analizei independente si obiective a indicatorilor de performanta a diverselor produse media in functie de criterii conventionale, standardizate la nivel national, stabilite de membrii asociatiei.
Orice firma - locala sau multinationala - aloca fonduri pentru publicitate. Ca orice decizie de afaceri, decizia de a investi in industria de publicitate este bazata pe informatii. Pentru ca aceste investitii sa fie eficiente, este nevoie de informatii corecte si complete. Investitiile in publicitate vor creste daca produsele media pot dovedi si cuantifica interesul oamenilor fata de acestea.
EDITORI
Pentru a-si creste incasarile de publicitate, editorii trebuie sa cladeasca o relatie credibila cu clientii lor de publicitate. Acestia doresc sa isi plaseze publicitatea in produse media care isi pot sustine declaratiile prin informatii verificate, credibile si usor de inteles. BATI contribuie la succesul editorilor, asigurindu-le clientilor de publicitate informatiile de care acestia au nevoie pentru evaluarea produselor media. Datele oferite de BATI sunt esentiale in a-i ajuta pe cei care cumpara sau vind spatiu publicitar in a lua decizii de media mai bine documentate.
AGENTII DE PUBLICITATE
Clientii de publicitate se bazeaza pe informatiile detinute de agentiile de publicitate si pe profesionalismul acestora in recomandarea investitiilor in media. Informatiile BATI permit agentiilor o analiza critica pentru alegerea mai multor produse media pentru piete tinta deja definite, cu plusul sigurantei ca datele pe care se bazeaza in procesul de alocare al bugetelor nu sunt manipulate.
CLIENTI DE PUBLICITATE
BATI este la dispozitia clientilor de publicitate, asigurindu-i ca investitiile media pe care le fac sunt sigure, furnizindu-le date care stau la baza deciziilor de a alege unul sau altul din suporturile publicitare care au importanta in mixul lor de media.
Parteneriatul clientilor de publicitate in BATI ofera credibilitate si un climat de siguranta pentru mijloacele media spre care sunt directionate bugetele de publicitate.
Misiune: Asociatia este constituita in scopul analizei independente si obiective a indicatorilor de performanta a diverselor produse media in functie de criterii conventionale, standardizate la nivel national, stabilite de membrii asociatiei.
Orice firma - locala sau multinationala - aloca fonduri pentru publicitate. Ca orice decizie de afaceri, decizia de a investi in industria de publicitate este bazata pe informatii. Pentru ca aceste investitii sa fie eficiente, este nevoie de informatii corecte si complete. Investitiile in publicitate vor creste daca produsele media pot dovedi si cuantifica interesul oamenilor fata de acestea.
EDITORI
Pentru a-si creste incasarile de publicitate, editorii trebuie sa cladeasca o relatie credibila cu clientii lor de publicitate. Acestia doresc sa isi plaseze publicitatea in produse media care isi pot sustine declaratiile prin informatii verificate, credibile si usor de inteles. BATI contribuie la succesul editorilor, asigurindu-le clientilor de publicitate informatiile de care acestia au nevoie pentru evaluarea produselor media. Datele oferite de BATI sunt esentiale in a-i ajuta pe cei care cumpara sau vind spatiu publicitar in a lua decizii de media mai bine documentate.
AGENTII DE PUBLICITATE
Clientii de publicitate se bazeaza pe informatiile detinute de agentiile de publicitate si pe profesionalismul acestora in recomandarea investitiilor in media. Informatiile BATI permit agentiilor o analiza critica pentru alegerea mai multor produse media pentru piete tinta deja definite, cu plusul sigurantei ca datele pe care se bazeaza in procesul de alocare al bugetelor nu sunt manipulate.
CLIENTI DE PUBLICITATE
BATI este la dispozitia clientilor de publicitate, asigurindu-i ca investitiile media pe care le fac sunt sigure, furnizindu-le date care stau la baza deciziilor de a alege unul sau altul din suporturile publicitare care au importanta in mixul lor de media.
Parteneriatul clientilor de publicitate in BATI ofera credibilitate si un climat de siguranta pentru mijloacele media spre care sunt directionate bugetele de publicitate.